Gala Ortodoncie

Dental monitoring

Ke zefektivnění léčby pacientů využíváme DentalMonitoring. Jedná se o moderní přístup ke sledování průběhu léčby. V domácím prostředí tak budete mít k dispozici scan-boxpro, jímž se společně se svým chytrým telefonem budete pravidelně skenovat a my tak budeme moci pravidelně sledovat průběh Vaší léčby.


ZAHÁJENÍ MONITORINGU
K zahájení monitoringu je nutné si do svého telefonu stáhnout aplikaci z příslušného obchodu. Prosíme, abyste tak učinili ještě před příchodem na domluvený termín zahájení Vaší léčby u nás.
 
1. Z Google Play nebo App Store si stáhněte aplikaci DentalMonitoring.

2. Po otevření aplikace vyberte „I'M A PATIENT”.
 
3. Pro první přihlášení do aplikace prosím využijte “Welcome email”, který obdržíte spolu s přihlašovacími údaji. Poté se již budete
přihlašovat pomocí emailu a hesla („USE PASSWORD TO SIGN IN“).
 
POKYNY K SAMOTNÉMU SKENOVÁNÍ
Vše bude názorně vysvětleno v ordinaci včetně prvního skenování, které si vyzkoušíme společně.
• Před skenováním si vyčistěte zuby, umyjte si také ruce.
• Během skenování dýchejte nosem, nikoli ústy.
• Mobilní telefon je nezbytné správně umístit do scan-boxu. „Šedé tlačítko” musí být umístěno nahoře. Doporučujeme přidržovat telefon levou rukou, zatímco scan-box bude ve Vaší pravé ruce. Vždy se ujistěte, že je telefon ve scan-boxu pevně uchycen.
• Skenování spustíte dvojitým poklepáním na obrazovku.  
• Postupujte podle hlasových instrukcí aplikace.
• Vhodné je pohybovat scan-boxem, zatímco hlava zůstává na místě. Scan-box udržujte rovnoměrně ve vodorovné poloze.
• Budete vyzváni ke skenování v různých pozicích (zavřeno, lehce pootevřeno, široce otevřeno...).
• Při výzvě "skousnutí na zadní zuby" se snažte polknout, čímž se dostanou zadní zuby k sobě do správného postavení.
• Při snímání zubů z bočního pohledu je nezbytné skener posunout co nejvíce k uchu, aby byly všechny zuby dostatečně viditelné.
• Při snímání s nasazenými fóliemi se prosím ujistěte, že je máte správně dosazeny.
 
ODESLÁNÍ SKENŮ
Před odesláním skenů prosím zkontrolujte, zda jsou skeny skutečně kvalitní a požadovaného rozsahu. V opačném případě budou zamítnuty a nedojde tak
k jejich odeslání. Takové skeny nejsme schopni vyhodnotit. Nejčastější důvody zamítnutí skenů:
- jsou pořízeny z nesprávné vzdálenosti / jsou příliš tmavé / jsou rozmazané / ústa nejsou ve středu fotografie a nejsou tak zachyceny všechny zuby / rty nebo jazyk zakrývají zuby.
 
ZPĚTNÁ VAZBA
Po vyhodnocení zaslaných skenů Vám přijde přes aplikaci doporučení, jak dále v léčbě postupovat.
 
KOMUNIKACE S NÁMI
Aplikaci můžete využívat také ke komunikaci pomocí chatu s námi v době pracovní doby.

Pozn.: Scan-boxpro Vám bude zapůjčen; v případě jeho poškození či ztráty Vám
bude účtován poplatek 1 500,-. 
 

Tutorial